یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتورها بک لینک PBN در رتبه‌بندی نتایج گوگل تعداد و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت است ولی همین عامل به طور همزمان مهمترین دلیل از دست رفتن جایگاه و جریمه سایت توسط گوگل است!

در واقع این شمشیر دو لبه مهمترین ابزار ما در رقابت‌های سخت و پیچیده است که اگر به درستی از آن استفاده نکنیم ممکن است بر پیکر سایت و کسب و کار خودمان فرود آید.

PBN مخفف عبارت Private Blog Network است که بعدها با عنوان Private Backlink Network نیز شناخته شد. اگر به مفهوم همین عبارت نگاه کنیم در یک تعریف ساده می‌توان گفت؛

PBN مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها و سایت‌هایی است که با هدف تقویت سایت اصلی و لینک سازی ایجاد شده‌اند.
قبل از اینکه به بررسی دقیق تاثیرات مثبت یا منفی این روش بپردازیم اجازه دهید کمی با فلسفه وجودی و مسیر شکل‌گیری PBN آشنا شویم.

مفهوم PBN از چه زمانی در سئو مطرح شد؟
می‌توان گفت PBN نوع خاصی از Link Farm یا همان مزرعه لینک است. مزرعه لینک از سال 1999، بله سالها پیش، در سئو مطرح شد و هدف آن ساخت مجموعه‌ای عظیم از سایت‌هایی بود که با هم مرتبط بوده و به یک سایت خاص لینک‌دهی می‌کردند.

مزرعه لینک یا شبکه اختصاصی از بک لینک
در آن زمان الگوریتم‌های گوگل به اندازه امروز هوشمند نبوده و برای رتبه‌بندی سایت‌ها وابستگی زیادی به لینک داشتند. این وابستگی به حدی زیاد بود که خود گوگل رسما فاکتوری به نام Page Rank را برای سایت‌ها محاسبه و اعلام می‌کرد. پیج رنک مستقیما براساس تعداد و کیفیت لینک‎های ورودی تعیین می‌شد.

با این فلسفه سایت‌های بسیاری ایجاد شد که با روش‌های مختلفی برای شما لینک سازی و برای خودشان کسب درآمد می‌کردند. روش‌هایی مانند ثبت در سایت‌های دایرکتوری، تبادل لینک دوطرفه و تبادل لینک سه طرفه شکل گرفت و به سرعت به یکی از تکنیک‌های مهم و تاثیرگذار در سئو تبدیل شد. بیشتر این روش‌ها را در مقاله‌ای با عنوان تکنیک‌های سئو کلاه سیاه در لینک‌سازی بررسی و معرفی کرده‌ایم.

همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه تعداد وبمسترها و سایت‌هایی که از این روش استفاده می‌کردند بسیار زیاد شده و مزرعه‌ها مملو از لینک‌هایی با موضوعات پراکنده و نامرتبط شدند. الگوریتم‌های گوگل پیشرفت کردند و ارزشی که برای این دست از سایت‌ها در نظر می‌گرفتند کمتر از گذشته بود. در این برهه که همزمان با ورود سرویس‌های متنوع ساخت وبلاگ بود عملا پیدا کردن یک مزرعه خلوت و ارزشمند کار دشواری بود.

PBN یک مزرعه شخصی لینک است
ایده PBN از اینجا آغاز شد که وبمسترها به دنبال راه اندازی مزرعه‌های شخصی لینک افتادند زیرا پیدا کردن یک مزرعه خالی و مرتبط کار دشواری شده بود. در قدم‌های اول راه اندازی وبلاگ‌های تخصصی در سرویس‌های رایگان راه حل تاثیرگذاری بود زیرا این سایت‌ها عموما Page Rank بسیار بالایی داشتند، گزینه‌های زیادی در دسترس بود و البته هزینه ساخت یک مزرعه بسیار پایین بود.

مزرعه لینک چیست؟
این روش نیز به سرعت همه‌گیر شد و نتیجه آن کاهش ارزش وبلاگ‌ها از نظر گوگل و کم شدن تاثیر این مدل از PBN بود. این بار هم اما ذهن‌های خلاق و همیشه فعال در سئو بیکار نبوده و راه جدیدی برای ساخت PBN پیدا کردند که مفهوم آن را به Private Backlink Network گسترش داد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-pbn/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 468
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 | 23:42 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه و دانش کافی هم امکان پذیر است. این یک باور اشتباه است که فقط متخصصین می توانند از اینترنت پول در آورند و کسب درآمد اینترنتی به هیچ وجه کار آدم های عادی نیست! این روزها افراد علاقه مند به کسب درآمد از طریق اینترنت خیلی راحت تر نسبت به قبل می توانند از اینترنت کسب درآمد داشته باشند. حتی کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است. همچنین کسب درآمد برای خانم های خانه دار هم ممکن خواهد بود. نه نیاز به دفتر کار دارید و نه مجوزهای لازم! به لطف پیشرفت ابزارهای دیجیتال و شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام پول در آوردن برای جوان های 17 ساله هم امکان پذیر شده است.

در این مقاله قصد دارم انواع روش های کسب درآمد از اینترنت را با هم بررسی کنیم و به شما ثابت کنم هر کسی با هر توانی و در هر شرایطی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند. راه های کسب درآمد اینترنتی زیاد است فقط کافی است اصول آن را یاد بگیرید تا متوجه شوید شما هم می توانید به راحتی از طریق اینترنت پولدار شوید. پس اگر به دنبال این هستید که از اینترنت کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله جامع همراه من باشید.

 

آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند؟
قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پر تکرار پاسخ دهم که آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد یا خیر؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از من در روز می پرسند. جواب این سوال بله است. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال نمی شود و هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد داشته باشد. نیاز به تخصص خاصی هم ندارید فقط باید یک سری اصول را یاد بگیرید که در این مقاله مفصل به شما توضیح خواهم داد.

اما همین ابتدای کار به شما بگویم کسب درآمد از اینترنتی هم مثل شغل های دیگر سختی های خودش را دارد و کسی بدون تلاش نمی تواند در آن موفق شود. پس به  به هیچ وجه دنبال ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت نباشید. در این مقاله قرار است جدیدترین راه های کسب درآمد از طریق اینترنت و بهترین راه کسب درآمد اینترنتی مطمئن را به شما معرفی کنم.

 

اصلا چرا کسب درآمد از اینترنت؟
کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. فقط کافیه به فکر اعتماد سازی و جمع آوری مخاطبان مورد علاقه به کسب و کارتان باشید.

متاسفانه این روزها کسب درآمد از اینترنت در بین جوان ها بد جا افتاده است و فکر می کنند از هر راهی و به هر روشی می توان از اینترنت کسب درآمد کرد. به همین دلیل خیلی گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را می خورند و در این راه شکست می خورند و همین افراد هستند که به همه می گویند کسب درآمد از اینترنت دروغ است و اصلا فایده ای ندارد!

در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم. راه کارهایی را به شما نشان می دهم تا بدون هیچ سرمایه ای بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید.

در ادامه همراه من باشید تا شما را با دیگر مزایای کسب درآمد اینترنتی آشنا کنم.

 

https://www.janblaghy.ir/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 424
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 | 22:37 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چیست

اوايل شروع سئو
در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟
هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

 

https://www.janblaghy.ir/seo-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 357
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 | 7:08 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

راز و رمز موفقیت چیست

دانستن اینکه شرکتی که من ایجاد کردم توانسته است فرصتی راز موفقیت  را برای او فراهم کند تا از حضور در نقطه ای پایین از زندگی خود برود تا اکنون در یک نقطه عالی قرار بگیرد ، مرا خوشحال می کند. احساس خوشبختی در قلبم در اعماق روده من موفقیت من است.

مایک شتی

بنیانگذار ، ThatShirt

موفقیت یک اندازه نیست که همه متناسب باشد
موفقیت برای هر فرد متفاوت است ، یک اندازه همگی متناسب تجسم خلاق  با همه نیست. موفقیتم را در 3 خط پایه اندازه گیری می کنم.

موفقیت مالی
تعیین اهدافی که من داشتم و می خواستم برای رسیدن به موفقیت مالی داشته باشم به من این امکان را می داد که هنگام رسیدن به موفقیت ، قدردانی کنم. این که آیا درآمد کافی برای خرید چیزهایی که می خواهم داشته باشم ، کار به سمت یک خانه / ماشین - دانستن آنچه برای موفقیت مالی می خواهم ، به من فرصت می دهد که به جای اینکه آن را تصدیق کنم ، از آن موفقیت قدردانی کنم.

موفقیت شغلی
در یک لحظه از زندگی ، من از کارم متنفرم و من مشتاقانه منتظر شکرگزاری  رفتن به سر کار نبودم. من بدبخت بودم من یک قدم به عقب برداشتم تا آنچه را که دوست دارم انجام دهم و چه چیزی مرا خوشحال می کند ، انجام دهم. سپس مسیر شغلی خود را به سمت چیزی تغییر دادم که از آن لذت ببرم و مرا خوشحال کند. موفقیت شغلی من انجام کاری است که من دوستش دارم ، نه فقط کاری که باید انجام شود.

موفقیت سلامت
می خواستم سالم و متناسب باشم. موفقیت من برای سلامتی ناشی از این بود که بخواهم خودم را بهتر کنم. من همیشه دوست داشتم در یک ماراتن شرکت کنم و آن را تمام کنم - این موفقیتی بود که می خواستم به آن دست یابم.

 

 

با گذراندن زمان آموزش و غذا خوردن صحیح ، احساس کردم بهتر است قدم های کوچک را به سمت هدف خود بردارم. سرانجام که به آنجا رسیدم ، اولین ماراتن خود را به اتمام رساندم و آن را خیلی شیرین کرد.

این همان موفقیت برای من است. تعیین آنچه من موفقیت برای هر یک از دسته بندی های خود می دانم به من این امکان را می دهد تا اهدافی را که به دست می آورم و زندگی که در آن زندگی می کنم قدردانی کنم.

آموزش قانون جذب ...



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 430
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 | 7:01 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

جملات انگیزشی [کاملا اختصاصی] که شارژتان می کند
جملات انگیزشی موفقیت جملات انگیزشی
جملات انگیزشی و سازنده و داستان نوشتن این مقاله 
جملات انگیزشی، جملاتی هستند که بسیار شعار گونه هستند و در اینجا همه جا قابل استفاده نیستند،اما همین جملات انگیزشی را در زمان و موقعیت درست استفاده کنیم بسیار نتایج عالی ای خواهد داشت. خود من هر روز مدتی را به مرور جملات انگیزشی کوتاه یا بلند می پردازم، البته بیشتر ترجیح من این است که این جملات را به صورت فیلم انگیزشی نگاه کنم تا انرژی زیاد تری بگیرم. 

مدت ها بود هرچه در اینترنت جستجو می کردم جملات انگیزشی تکراری ای را در سایت ها و نتایج مشاهده می کردم، انگار که یک نفر این جملات انگیزشی را نوشته و بقیه صرفا کپی کرده اند. برای همین تصمیم گرفتم جملات زیبا و کوتاه یا بلندی را که در کتاب ها می خوانم این جا برای شما بنویسم. این جملات را من و یکی از عزیزانم که بسیار از او متشکر و ممنون هستم با بررسی ۱۵ کتاب نوشته ایم.

توجه داشته باشید:

این لیست جملات انگیزشی به مرور کامل و کامل تر می شود.
خوشحال می شویم که شما هم اگر جمله ای از یک کتاب یا فیلم برایتان جالب بود و انگیزه بخش بود در قسمت نظرات بنویسید تا هم این لیست کامل تر شود و هم افراد بیشتری از این جملات استفاده کنند.
 

جملات انگیزشی نقش مهمی در افزایش انگیزه و موفقیت ما دارند
برویم سر اصل مطلب، اگر هر روز انگیزه می خواهید این جملات را مطالعه کنید:
 

۱-ماباید آماده باشیم که در مقابل سختی ها و مشکلات بردباری پیشه کنیم و این را بدانیم که تمام کائنات به نفع ما دست به دست هم داده اند هرچند ممکن است نفهمیم که چطور به مرادمان خواهیم رسید

 


۲-آیا شکست ضروری است؟خوب شکست چه ضروری باشد چه نباشد پیش می اید ابتدا که برای رسیدن به رویای خود مبارزه را اغاز میکنیم کاملا بی تجربه ایم و بارها اشتباه میکنیم هرچند رمز هستی این است که هفت بار زمین بخوریم و هشت بار از جا برخیزیم

 


۳-به اطراف خود و تمام کسانی که نتوانسته اند به هدف های خویش برسند می نگریم و احساس می کنیم که ما هم لیاقت این را نداریم که به رویای خود برسیم و یادمان میرود که دراین راه از چه موانعی گذشته ایم و چه رنج ها کشیده ایم از چه چیزهایی به ناچار دست کشیدیم تا با اینجا برسیم اشخاص بسیاری را میشناسم که زمانی که رویای دیرینشان در دسترسشان قرار گرفت با ارتکاب یک سلسله اشتباه احمقانه هرگز به هدفشان نرسیدند در حالی که هدف درست دریک قدمی شان بود

۴_باید توانایی روبروشدن با تغییرات را داشته باشیم

 


 

 

۵_بزرگترین دورغ دنیا چیست ؟این که هرکس در لحظه ای از عمرش اختیار خودرا برروی حوادث و وقایعی که برایش رخ میدهند و اختیار زندگی اش به دست سرنوشت می افتد این بزرگترین دورغ دنیاست

۶_نیروی مرموز چیست؟نیروی ظاهرامنفی است امادر واقع به تو نشان می دهد که چقدر افسانه شخصی ات را تبدیل به واقعیت کنی

۷_یک حقیقت عظیم وجود دارد تو هر که باشی و کارت هرچه باشد وقتی واقعا چیزی را میخواهی و دلیلش این است که ان تمایل از روح کائنات سرچشمه می گیرد و اصلا تو برای همین ماموریت در زمین هستی

۸-ادم در هر زمان از زندگیش می تواند رویای خود را عمل کند

۹-آنقدر دنبال افسانه شخصی ات را بگیر تا به نتیجه برسی

 


۱۰-هرگاه واقعا خواستار چیزی باشی تمام کائنات دست به دست هم می دهند تا تو به خواسته ات برسی

 


۱۱تصمیم گرفتن فقط اغاز کار است وقتی تصمیم گرفتی عملا در جریان پر خروش شیرجه رفته ای که تو را به جاهایی می برد که در زمانی که تصمیم می گرفتی حتی فکرش را هم نمی توانستی بکنی

۱۲-هرچه آدم به تحقق افسانه شخصی اشنزدیک تر میشود
افسانه شخصی اش بیش از گذشته تبدیل به دلیل واقع هستی اش میشود

۱۳-اگر بتوانی همیشه در زمان حال تمرکز کنی خوشبختی

 


۱۴-عجله نکن اروم باش به قول ساربان وقت خوردن بخور وقت حرکت به پیش برو

۱۵-سود بردن بهتراز مزد گرفتن است حقوق گرفتن باعث گذرادن زندگی میشود که البته به نوبه ی خود خوب است ولی سود بردن باعث ایجاد ثروت میشود و این فوق العاده است

۱۶-پول نیست که زندگی شمارا تغییر میدهد بلکه نحوه ی استفاده از پولتان است که زندگی شمارا متحول می کند و کسب زندگی شما را تغییر میدهد

۱۷-اتفاقاتی که در زندگی شما روی میدهند مسیر زندگی شمارا تعیین نمی کند بلکه این چگونگی برخورد شما بااین وقایع است که اینده شمارا می سازد
۱۸-همه ما شبیه یک قایق بادبانی در وسط دریا هستیم این مسیر وزش باد نیست که مقصد مارا تعیین میکند بلکه این قایق ران و تنظیمات بادبان است که مسیر را معین می سازد
۱۹-می دانید چرا اغلب مردم هیچ گاه کلیک کنید اتفاقات مهمی در زندگی شان نمی افتد؟ بخاطر اینکه هرگز به دنبال دانش من چگونه می توانم بهتر زندگی کنم نبوده اند

 


۲۰-برای اینکه نتایج مطلوبی داشته باشی این تو هستی که باید تغییر کنی نخواه که مسایل آسان تر شوند تلاش کن که تو توانمند تر شوی

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 349
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 | 18:58 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |